• Wpisów:117
  • Średnio co: 16 dni
  • Ostatni wpis:288 dni temu
  • Licznik odwiedzin:24 781 / 1996 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Eeee właśnie tak było....
No ,więc witajcie czytelnicy tego jakże inteligentnego bloga z którego mam taki polew ,że sobie tego nawet nie wyobrażacie :'')))
Czy tylko ja wstawiam wpisy po roku o treści ,,POWRACAM DO BLOGOWANIAAAA!!!!!11111ONEONE!!!! '' a potem i tak nic nie wstawiam przez rok...chyba tak
I wgl teraz pewnie też tak będzie bo przecież wyraźnie widać ,że znudziła mi się ta ,,supeeer kjut i wgl kałaiii'' otoczka .-----.
Odnosząc się do tego ,ten blog trochę traci sens cnie ?
Nie zaprzeczę ,że z pośród tej bezsensownej treści otoczonej cukierkową i miłą atmosferką jest jedna jedyna rzecz która mi się podoba i będę ją raczej (jeśli nie zrobię rocznej przerwy XDDD) kontynuować czyli ,,heheszkowe historie z życia ''bo co jak co uwielbiam się dzielić śmieszkowymi wydarzeniami sprzed paru lat itd.
Chciałabym jednak aby osoby które to przeczytają napisały co mogłabym w sumie poruszać na tym blogu. Myślałam nad typową mango i animo tematyką ,ale wydaje mi się ,że jest tego naprawdę sporo i nw czy ktoś by to jeszcze czytał // ,ale jeśli jest ktoś taki to niech śmiało pisze.

Ogólnie to nie chcę usuwać bloga dlatego ,że nie zbyt mam o czym wam pisać bo mam do niego naprawdę DUUUUŻY sentyment i naprawdę fajnie jest patrzeć na to jak się zmieniłam na przestrzeni lat (uuu ,ale filozofią mi tu zawaiało)

Jest jeszcze jedna sprawa którą chciałabym omówić czyli...wyświetlenia ! Ja się serio zastanawiam jak takie coś ma tyle odwiedzin i to nie chodzi o liczbę 30 osób czy 100 tylko prawie już 18.000 XDDDD Co ludzie w tym widzą- to dla mnie zagadka na całe życie ,ale jeśli macie ochotę to możecie mnie oświecić i wyjawić ten sekret

W sumie to wszystko co chciałam poruszyć w tym ,,powrotnym poście''. Możecie się spodziewać ,że zagości tu niedługo jakiś nowy wpis , no chyba ,ze zrobię se przerwę roczną lub dwu letnią... :''))))
 

 
Ej wiecie co poinformuje was o czymś kompletnie bez potrzebnym ale czemu nie XDD bo wiecie dziś jest piątek 13tego ja jeszcze na dodatek w dzienniku mam numer 13 i ja wiem , że to na pewno przez to dostałam dzisiaj dwie uwagi i to pod rząd!!! wycha mnie zabije ale to szczegół ^^ bo wiecie jestem jej faworytką bo rok temu była też wychą mojej siostry i ją uwielbiała więc to przeszło na mnie XDD A wam też zdarzyło się coś nieciekawego ? A tak poza tym to znalazłam dziś moje i Natalki zdjęcia. Całkiem fajne są ale no w moim przypadku nuda działa cuda XDDD możecie je sobie teraz podziwiać do woli (ja to ta ciemna xdd )
  • awatar gucio i potato ♥: @Asumi10: Ja też w takie rzeczy nie wierze ,ale pech który mnie ostatnio prześladuje mnie najzwyczajniej wkurzaaaa. Natalka zawsze ma pecha więc to pewnie jej sprawka XDDD
  • awatar Asumi10: Ja nie wierzę w zabobony. Dziś wszystko było u mnie ok. W tamtym roku, gdy był piątek 13, dostałam dwie 5 i dwie 4, więc dzień ten był dla mnie nie zły, lecz bardzo dobry.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Żebyście nie musieli sobie wyobrażać nie wiadomo czego tutaj macie w MAŁYM przybliżeniu nasze twarze XDDD ja jestem mistrzem w paincie więc nie będę tolerować hejtów XDDDD
  • awatar gucio i potato ♥: troszkę nas zmieniłam ( no wiesz wkońcu to paint... ) ale Ola i Kamil wyszli idealnie XDD
  • awatar Asumi10: Piękni jesteście. Cieszę się, że wiem jak wyglądacie. XD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Ta historia zmieniła moje życie na zawsze więc musicie ją znać ! Poszłyśmy z Olą i Natalką na pole kukurydzy (dzieci buszu XDD ) nazbierać liści dla królików. Dobra rwiemy te liście i usłyszałyśmy sąsiada który akurat przechodził , szybko się schowałyśmy (nie wiem czemu przecież to pole cioci i wujka nie.). I ten sąsiad takie : Ola widzę cie.... dobra więc wyszłyśmy i takie do niego : hej a on takie :Olaa co ty robisz w mojej kukurydzy... Ola : TO JEST TWOJA KUKURYDZA??
a on takie :Noo tak wasza jest obok. A my z dziewczynami taki wytrzeszcz na twarzach COOO. Nie no wiecie od zawsze myślałam ,że to kukurydza Oli i najdziwniejsze jest to że Ola też tak myślała XDD I tą historią ujawniłam wam moją kryminalną przeszłość czyli między innymi jedzenie cudzej kukurydzy bez pozwolenia od właściciela ._.
 

 
Siedzę sobie z Natalką i gadamy z ciocią (wiecie tak sobie śmieszkowałyśmy ) potem zauważyłyśmy ,że Ola która siedziała obok nas gdzieś znikła patrzymy a ona na środku kuchni w pół leży (jeśli istnieje takie słowo. Może ogarniecie ;/ ) z taboretem i mruczy coś pod nosem , dobra wsłuchałyśmy się a ona : Ten taboret ma lat milion pięćset sto dziewięćset. Jak tak do siebie to mruczała to wyglądała jak opętana.Serio.
  • awatar Asumi10: Ja mam na imię Ola. XD Już ją sobie wyobrażam. Jednocześnie śmieszne i przerażające.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Byłyśmy z Natalką na wakacjach u Oli więc chyba chyba wiadomo ,że się sporo działo i właśnie dlatego będzie parę postów z ,,wakacyjnymi historyjkami" bo było tego dosyć sporo i trzeba to jakoś uporządkować ^,^ Zaczynając od tej :
Siedziałyśmy sobie gdzieś koło godziny 12-13 w pokoju i żarłyśmy sobie w spokoju lody (ach te upały..) dopóki nie pojawiła się pewna osoba Kamil ! (przypominam ,że w którymś poście podałam ,,legendę'' osób które występują najczęściej w moich historiach ) I on takie do nas ,,nie obijajcie się ! drewienka przerzucać (nasza wakacyjna zmora) a my od razu z naszymi wymówkami Natalka: ale mnie brzuch boli ,Patrycja: ja mam włosy mokre bo je myłam , Ja:ja tak samo! , a Ola.... ,,A JA CHCĘ JESZCZE POGRAĆ W SIMSY'' ._. Ola to ma najlepsze argumenty prawda? XDDD
 

 
Ułaaaaa siemciaaa. Ta wiem długo mnie tu nie było.... tak właściwie to ostatni wpis był przed wakacjami '-' Ale powracam i zamierzam znowu dodawać wpisy !! jeeej!! Wiecie tyle się przez ten czas działo ,że mam dla was cały stos historii z mojego życia i wgl dużo innych rzeczy ,więc będziecie mieli co czytać *o*
 

 
A tak w ogóle jestem mega podjarana bo dziś zamawiam mundurek ( szczerze mam jakąś obsesje na punkcie japońskich mundurków) mam już jeden ale jak by to powiedzieć tamten jest jakiś taki mniej mundurkowy ale co się dziwić ubrania w stylu sailor loli tym bardziej mundurki w tym stylu mniej przypominają tradycyjne japońskie szkolne uniformy.Jak do mnie przyleci to wam dam focie. Huhuhuhuhuhu
  • awatar Asumi10: Piękny jest, sama bym taki sobie kupiła, ale zamawianie rzeczy z zagranicy to dla mnie czarna magia, a po drugie rodzice by mi nie pozwoli.
  • awatar ♥Czuję magię♥: Te mundurki są sliczne!♥+Wpadnij d mnie chociażby na chwilę a przywitam ciebie mile♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
siemciaki ziemniaki dzisiaj mam wam do opowiedzenia pewną wczorajszą historie.W nocy uznałam ,że fryzury madoki nie da się zrobić (niby zwykłe kucyki ale jakieś takie specyficzne...) próbowałam jakoś związać moje włosy (co jak co mam taką samą długość włosów) ale wiadomo jak to wychodziło.Wpadłam na pomysł żeby dopomóc się wsuwkami
i.... udało się.Ta historia była emocjonująca co nie?
  • awatar gucio i potato ♥: @Asumi10: też chciałabym mieć długie włosy ale mi się szybko nudzą i ścinam ciągle.Ale z 2 lata lub półtora roku i będą już w miare XDD (włosy mi tak szybko rosną że huhu a grzywka po tygodniu od ścinania zachodzi mi już na oczy...)
  • awatar Asumi10: Zrobiłabym sobie taką fryzurkę, tylko, że moje włosy są do tyłka. XD
  • awatar gucio i potato ♥: @frytki z majonezem.: niee coś ty przy chlebie większe...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
JEJUSIUUUUUUU sorki za ortografy ale jak szybko pisze to jakoś tak wychodzi koślawo....
 

 
Hejcia dawno nie było historyjek więc teraz parę dodam: W sobotę z trzy tygodnie temu ,dwa.. coś w tym stylu.Razem z Natalką poszłyśmy do łazienki żeby wyprać sukienkę dla porcelanowej lalki, kiedy Natalka chciała wlać wod do miski używają do tego słuchawkę prysznicową w wannie. kiedy pociągnęła do góry takie coś czym się włącza ten prysznic ( dla niedoinformowanych lubo co nie zrozumieli na dole daje zdjęcie) to nagle wyskoczyło walnęło się w sufit a woda zamiast przez słuchawke leciała z tego miejsca gdzie było to coś XDDD.Kiedy Natalka to jakoś spowrotem wkręciła to woda zaczęła lecieć i ze słuchawki i z kranu (wiecie podwójnie marnowało wodę XDD ). Postanowiłyśmy więc że to zostawimy i odejdziemy.....
  • awatar gucio i potato ♥: @Asumi10: boże weź my tam prawie umarłyśmy ze śmiechu ja to się czołgałam po całej łazience gdy widziałam jak natalka to przykręca a to ciągle wypada XDDD
  • awatar gucio i potato ♥: @Alantoina: coś ty nie zostawiłyśmy włączonej wody XDDDDDDD wyłączyłyśmy ją i odeszłyśmy ->.<-
  • awatar Asumi10: Musiało to z boku zabawnie wyglądać. XD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Małe infooo : na końcu postów będę pisać : /yukino. Dlaczego? Otóż dlatego , że od czasu do czasu natalka może coś dodać i jakoś nie przepadam jak ktoś myli post od kogoś innego z moim. (kiedyś pewnie pisałabym potato ale już dawno temu nie używam tego przezwiska i dziwnie się czuje gdy ktoś tak mnie nazywa a jeszcze dziwniej gdy sama siebie tak nazywam) DOBRANOC i sorki że dodałam tego wpisa tak późno ale miałam taki kaprys ^,^
  • awatar gucio i potato ♥: @Kopciuszeek: czyli są jeszcze osoby które tu zaglądają *o* ( i oczywiście do ciebie wpadne ^,^
  • awatar Kopciuszeek: Genialny blog *.* zapraszam do mnie - rozpoczynam walkę z moim tluszczykiem ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
siemancio teraz powiem wam o małych zmianach w moim zamówieniu. Postanowiłam zamówić sukienkę w kolorze niebieskim nie różowym ( wiecie taki kaprys ) i dorzuciłam jeszcze torebkę bo całkiem tania , więc co żałować jak sie ma hajs ( chociaż aż tak dużo to go nie mam >,< cóż bywa..... ).Zastanawiałam się czy zamiast torebki nie wziąć podkolanówek lub kokardę na głowę bo wszystko było w tej samej cenie , ale torebka mnie urzekła i tyle ^.^
 

 
Siemaneczko dzisiaj przyszłam do was z nową nowinką a więc jutro zamawiaaaaaaaaam tą sukienke (różową)!!! Będzie przychodzić od 14-30 dni -o-. Ale jak przyjdzie to wam wyśle fote a przy okazji też zdjątko mojego mundurka który też zamawiałam (gdzieś w styczniu) . (a zdjęcia po to żebyście nie myśleli że ja to wymyśliłam i jestem jakimś dzieckiem z chorą wyobraźnią)
  • awatar Asumi10: Śliczne te sukienki, sama bym sobie taką zamówiła. :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
TERAZ NAPISZE WAM BARDZO WAŻNĄ Z MOJEGO ŻYCIA HISTORIEEE!!! Oglądałam telewizje , myślałam że oglądam ,,policjantki i policjanci'' a po 30 min skapnęłam się że oglądam drogówkę. Fajna historia nie ? XDDDDD
 

 
opowiem wam moją mega super wypasioną długą historie sprzed dwóch dni właściwie to 17.03 a więc mając godzinę do dodatkowych zajęć z polaka poszłam do stokrotki i kupiłam sobie 3 spinki z kokardkami i jedną taką super uroczą z hello kity. Koniec tej super mega wypasionej historii TT-TT
  • awatar Asumi10: Te spineczki są kawaii, też lubię Hello Kitty. :)
  • awatar Gość: czy ta z hello kity to była trzecia czy czwarta spinka?;)
  • awatar gucio i potato ♥: @Zakira Luna: no ja wiem, mega
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
mam pytanko który rodzaj lolity wam się najbardziej podoba gothic czy sweet no chyba , że żadna z tych a jeszcze inna bo mi osobiście to się najbardziej podoba sweet i wa a dla natalki to akurat niezbyt wiem więc nie będe pisać ale chciała bym poznać wasze gusta ^o^
  • awatar gucio i potato ♥: @Asumi10: ja też wolalabym aby był w polsce jakiś sklep z takimi ubraniami ale cóż bywa... jak na razie jestem skazana na zamawianie z netu ale tak szczerze gdyby był taki sklep w Polsce to więcej osób by miały takie ubrania i chodząc w takich strojach nie czułabym się tak bardzo oryginalna ^O^ jeśli ci zależy na takich ubraniach to można zamówić z polskiej strony 404error sama zamawiałam i gwarantuje , że jak zamówisz to zamówienie ci przyjdzie a nie pobierze kase a sukienki nie dostaniesz lub coś w tym stylu
  • awatar Asumi10: Mnie się podoba sweet lolita. Chciałabym się tak ubierać ale takich sukienek ni ma w Polsce. :/ Podoba mi się twój blog, uwielbiam wszystko co słodkie, kawaii. Zapraszam na mojego bloga i do obserwowania jeśli zechcesz. :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
jeeej setny wpis radujmy sięę a w związku z tym dam wam krótką historie i znowu bez natalki chociaż to niemożliwe żeby w tej histori się pojawiła... : Wychodziłam do szkoły i zamknęłam dom , przed wyjściem z klatki schodowej skapłam się że jestem w kapciach ( i to jakichś fioletowych w koty), więc dobra wróciłam się , potem zamykałam dom i znowu jak już miałam wyjść z bloku przypomniałam sobie , że nie zgasiłam światła w salonie. Dobra już przed blokiem znowu zorientowałam sie że nie zgasiłam telewizora potem już wszystko powyłączałam i poszałm spokojnie (tak właściwie to w biegu ) do szkołu i o dziwo się nie spóźniłam KONIEC
 

 
opowiem wam historie mojego życia niestety znowu bez natalki i innych ale jakoś przeżyjemy : no więc jadłam sobie kiwi łyżką te kiwi było strasznie twarde i wygięłam łyżkę tworząc z niej kąt prosty ^-^ KONIEC
  • awatar gucio i potato ♥: @Pozytywna32: pewnie użalałaś się nad tą łyżką tak jak ja nie mogłam sobie wybaczyć ,że zadałam jej tyle bólu....ale cóż potem przywróciłam ją do życia >^-u-^< A i z chęcią zajrzę do ciebie ^V^
  • awatar Pozytywna32: Też tak kiedyś zrobiłam. Zapraszam do mnie. Może coś skomentujesz ? Jeśli ci się spodoba śmiało obserwuj ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
teraz napiszee historie z mojego życia niestety nie znajdują się tam osoby z wymienionych w jednym z postów poniżej nawet natalki tu nie będzie ale cóż bywa : Byłam na zielonej szkole z klasą a wiadomo 3-4 dniowa wycieczka z klasą nie może być nudno.Więc byłam tam właśnie i mierzyliśmy dom w którym wtedy pomieszkiwaliśmy linijką tak linijką 20 cm i z koleżankami to znaczy z jedną koleżanką a jedną to taką neutralną ale mniejsza o to tak koleżanka to Laura a ta Neutralna to Martyna i właśnie z nimi poszłam na chwile do domu i nie pamiętam poco ale pamiętam ,że albo Martyna się czesała albo myłyśmy zęby bo miałyśmy taki kaprys i byłyśmy wtedy w łazience a Laura poszła po linijkę i my z Martyną sobie gadałyśmy i nagle takie ,,BUMBUMBUMBUMBUBMBUM'' strasznie głośno ja chciałam zobaczyć co się stało idę patrze na schody a tam leży Laura i mów ,że z nich spadła. KONIEC a i dodaje ,że te schody nie były takie niskie i były kręcone ;>
 

 
siemancio miałam rekolekcje więc szybko wróciłam więc mogę dodać wpisa !!! tak właściwie kontynuacje z seri NASZE POWALONE HISTORIEEE!! :Byłyśmy u babci to było gdzieś w 5 klasie lub na wakacjach przed 5 ale teraz do tematu: siedziałyśmy na kanapie i gadałyśmy (ja,natalka,ola,patrycja) patrycja zobaczyła ,że ola dłubie w nosie '-' i zapytała się jej : ,,jak smakują kozy z nosa'' (oczywiście dla zabawy) a ona : ,, eee tak sobie ''KONIEC pamiętajcie ola jest najmądrzejszym geniuszem na świecie ^_-